Ko'rgazma stendlari
      Ko'rgazma stendlari - bu ko'rgazma markazlari hududida mahsulot yoki xizmatlar turlarini namoyish qilish uchun ma'lum bir brendni ifodalovchi yoki kompaniya nomini targ'ib qiluvchi shaxslarga ajratilgan cheklangan maydon.
Ko'rgazma stendlarining turlari
      Ko'rgazma dizaynidagi zamonaviy tendentsiyalar ko'rgazma stendlarining turli turlarini namoyish etadi. Bundan tashqari, loyiha qanchalik original bo'lsa, stendga tashrif buyuruvchilarni jalb qilish oson boladi, obro'si shunchalik yuqori bo'ladi.
Ko'rgazma stendining maqomi bozor yetakchisi bo'lgan kompaniyalar uchun ayniqsa muhimdir. Bunday tashkilotlar ko'pincha ko'rgazma maydonining eng foydali joylarida yaqin atrofdagi joylarni egallaydi va shuning uchun stendning o'ziga xosligi va jozibadorligi ko'pincha ko'rgazmaga tashrif buyuruvchilar sonini ko'paytirishda hal qiluvchi rol o'ynaydi.
Ko'rgazma stendinimg asosiy funksiyalari:
- tashkilotning tovarlari va xizmatlarini namoyish qilishni ta'minlash
- kompaniyaning korporativ identifikatorini namoyish qilish
- tashrif buyuruvchilar e'tiborini jalb qilish
- maqsadli auditoriya bilan muloqot qilishning asosiy kanallari bo'lgan muzokaralar zonasi va axborot zonasini shakllantirish.
Marketing va kommunikatsiya vazifalarini faqat stend dizayni estetik joziba, ergonomika va funksionallikni birlashtirgan taqdirdagina amalga oshirish mumkin.
Stend ko'rgazma kontseptsiyasi doirasida ofisga o'xshash bo'lganligi sababli, ijaraga olingan ko'rgazma maydonidagi atmosfera mos bo'lishi kerak, ya'ni nafaqat varaqalar, reklama materiallari, balki o'qitilgan xodimlar, uchrashuv joylari va ichimliklar ham bo'lishi kerak - bularning barchasi doimiy va potentsial mijozlarni yaratishda kompaniya va brend bilan bog'liq bo'lgan korporativ madaniyatni aks ettiradi. Shuning uchun ko'rgazmada ishtirok etishga tayyorgarlik juda ehtiyotkorlik bilan olib borilishi kerak, shunda barcha ko'rgazma ishtirokchilari nafaqat iste'molchilardan shartnomalar olish, balki brend ishonchini shakllantirish, shuningdek, uning tan olinishini oshirish imkonini beradigan to'g'ri uyushmani o'rnatishi kerak.
Ko'rgazma stendlarining turlari va tiplari
Stendlarning turlariga kelsak, quyidagilarni ajratish mumkin:
- Standart
- Non-standart
- Eksklyuziv
- Mobil
Ayniqsa, ommabop mobil stendlar, ularni yig'ish va tashish oson. Eksklyuziv variantlarga kelsak, masalan, ikki qavatli tuzilmalar, ular ko'rgazma zali ichidagi ommaviy axborot vositalarida reklama uchun pul sarflamasdan ekspozitsiyaga qo'shimcha e'tiborni jalb qilish imkonini beradi.
Ko'rgazma stendlarining turlari stend devorlarining joylashishiga va ko'rgazma maydonining konfiguratsiyasiga bog'liq:
- Chiziqli - bu variant bir qator stendlar bo'ylab joylashgan, bir tomoni ko'rib chiqish uchun ochiq qoladi. Bu eng keng tarqalgan stend turi, chunki bu erda ijaraga olingan ko'rgazma maydonlarining aksariyati joylashgan.
- Burchak - bunday stend yo'laklarning kesishmasida joylashgan bo’lib , 2 tomoni ochiq qoladi. Ko'rgazma maydonining ushbu konfiguratsiyasining o'ziga xos xususiyati uning kvadrat shakli bo'lishi mumkin.
- Yarim orol - ikkita burchak uchastkasining kombinatsiyasi yarim orol tipidagi stendni olish imkonini beradi - uchta devor ochiq qoladi, bu stenddagi barcha narsalarni ajoyib tarzda ko'rib chiqishni ta'minlaydi, katta o'lchamli uskunalarni namoyish qilish uchun ideal.
Orol - bunday stend har tomondan ochiq.